· CODI: 2012-01 Intervenció, reeducació d’alumnes amb TDAH. 4t EDICIÓ
El Trastorn per Dèficit d'Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDAH), d'origen neurobiològic, afecta entre el 3% i el 5% dels infants i es caracteritza per tres símptomes principals: inatenció, impulsivitat i/o hiperactivitat, tot i que és un trastorn molt heterogeni. Aquests trets interfereixen en el desenvolupament acadèmic, social i personal i poden produir desajustaments rellevants.
Aquest curs pretén aprofundir en la intervenció del TDAH i donar eines per reeducar les seves dificultats que presenten i assolir un harmoniós desenvolupament, especialment en l’àmbit de l’educació, oferint estratègies als professionals de l’educació que són aplicables i adaptables a tots els nivells educatius.
Dirigit a:
Estudiants d’últims cursos, psicopedagogs, psicòlegs, logopedes, mestres…
Programa:
- Tema 1: Què és el TDAH.
- Tema 2: Tècniques de modificació de conducta.
- Tema 3: Reeducació Neuropsicològica. Reeducació de l’atenció.
- Tema 4: Reeducació Psicopedagògica.
- Tema 5: Altres aspectes importants en el TDAH (autoestima, adolescència, família, escola…)
- Tema 6: Anàlisi de casos.
Metodologia:
- Material PDF.
- Avaluació continuada mitjançant les activitats d'aprenentatge.
- Cada quinze dies s’envia una unitat amb les seves activitats de seguiment i avaluació. Si el ritme de l’alumne és més ràpid, cada vegada que finalitzi una unitat i entregui les activitats finals se li facilitarà la següent.
- Lectures i materials complementaris, específics de cada unitat.
- Resolució de casos reals.
- Possibilitat de plantejar casos i resoldre’ls conjuntament.
Durada i Taxes:
- Durada: 40 hores.
- Preu: 180 euros.
- Forma de pagament: transferència bancària, i enviar per mail el resguard de pagament i el full d’inscripció.
- Certificació: Títol Propi.
- Informació i inscripcions: montsebv@copc.cat